MKE 10 Anmeld indhold Skrevet December 15, 2013 Jeg bor på Serenadgaten - og får ComHem-signalet ind i min bolig. Cirka i starten af november så flimrede signalet bare, og jeg lånte et fjernsyn i DK - som også er 5-6 år gammelt. Det kunne heller ikke få fat i nogle kanaler. Mit TV er et Samsung LE40M86BDX / XEC - og er cirka 6 år gammelt. Er der nogen, som ved, om der er sket noget med signalerne..? På forhånd, tak. MKE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2013 Jeg har PT. alle kanaler her på Serenadgatan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2013 Jeg bor på Serenadgaten - og får ComHem-signalet ind i min bolig. Cirka i starten af november så flimrede signalet bare, og jeg lånte et fjernsyn i DK - som også er 5-6 år gammelt. Det kunne heller ikke få fat i nogle kanaler. Mit TV er et Samsung LE40M86BDX / XEC - og er cirka 6 år gammelt. Er der nogen, som ved, om der er sket noget med signalerne..? På forhånd, tak. MKEhttps://www.comhem.se/kundservice/hjalp/tv Har du haft fat i foreningen også, og hørt om de har lavet noget nede i "skabet". Kan jo tænkes det er rent elektrisk op mod din lejlighed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2013 Eller har din under/overbo lavet noget med deres TV signal? Her på Serenadgatan er det så gammelt at det hele kører i serie! ;) lidt noget øv når underboen syndes at han skal rode i sit tv-stik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites