coolio 10 Anmeld indhold Skrevet December 12, 2013 Hej, Ja så er her et lille dilemma, jeg overvejer lidt at flytte tilbage til DK, nærmere bestemt Birkerød, det ville give mig en transport besparelse på ca 40min hver vej, men! , og udover det osse tilgang til smukt natur i det område, har kigget på en lejlighed den ville koste mig ca 5500alt inkl for en Lille 2vær, er bare så meget i tvivl, for bliver jeg i Malmø, kan jeg købe en kontant, og sidde for alt incl i samme str lejlighed for dkkr 2000! :-), Jeg er single og har ingen børn, så har alle muligheder, uf det er svært gg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2013 Ser ud som om du også har en kat at tænke på :) Svært at svare på hvad som er det rigtige men tit hvis man føler efter uden at tænke så meget så "føles" et af alternativerne bedre. Ofte må man gå på intuitionen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2013 Mavefornemmelse og IKKE økonomi er de to ting at tænke på. @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2013 Ja - slet økonomien fra ligningen. Hvad ville du vælge så? Det er nok dét du skal gøre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2013 Jeg må prøve at slette økonomien, godt svar, trives jo faktisk ok i Malmø, må gå mig nogle ture i området jeg kigger på og tænke om jeg ville trives der, svært at bryde ud af faste trygge rammer, takker mange gange for jeres hurtige svar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2013 Står selv lidt med samme dilemma, og selvom jeg ville kunne halvere mine transport- og boligomkostninger har jeg ikke en skid lyst til at flytte tilbage. Kan blive nødt til det, men ... trækker den så længe som muligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2013 Hvad siger dit hjerte? Har du meget familie i DK/Swe? Får du tit besøg af venner fra DK? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kiwi 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2013 Personligt elsker jeg at bo i Sverige og man ved jo aldrig hvor man kommer til at arbejde i fremtiden og så bor man pludselig igen langt fra job og man kunne ha sparet en flytning. Min arbejdsplads som ligger i Birkerød har besluttet at flytte til Ørestaden til maj så hvis jeg var flyttet til Birkerød for at minimere min transport havde jeg følt mig godt dum nu :-). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2013 Takker for jeres mange fine kommentarer de har været mig til hjælp, og har derfor truffet min beslutning! Efter 11 gode år i Malmø, vælger jeg nu næste år at flytte tilbage til DK! Det skal blive skønt atter igen at have en kortere cykelafstand til jobbet, og andre fordele, men vil helt sikkert også komme til at savne Malmø! Fortsat god weekend til jer alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2014 Så er det også min tur ;) efter 10 år i Helsingborg, så vender jeg for en kort stund hjem til Helsingør, det er dog ikke min endelige endestation :) Jeg flytter til Ericeria i Portugal i april / maj :D Og jeg kommer da til at savne Helsingborg, det har været ti rigtige god år :) Det har været en fornøjelse at være en del af sunddebat, og det har været til stor hjælp mange gange gennem årene. /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2014 God vind - og tak for engagementet :) Tapatalk @ iPhone Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites