Jump to content
Bjarne233

"Retsudskrift" ?

Recommended Posts

For lige at starte er jeg ikke virksomhedsejer men jeg ved ikke lige hvor emnet ellers hører under.... Hvor finder man et juridisk dokument der viser det her er rigtigt: http://www.dn.se/nyheter/sverige/domstol-havde-nikotinforbud/ Jeg har sagt til chefen for den e-butik jeg hjælper lidt at han skal lave en officiel henvendelse til det omtalte firma, men det er jo en konkurrent så det er han ikke meget for. Klarna brokker sig pludselig (efter 1,5 år) over at der forefindes nikotin produkter på hjemmesiden og vil have det fjernet (nikotinen) fra hjemmesiden. De vil ikke tro på det der står i førnævnte artikel og vil have en "retsudskrift". Så er spørgsmålet: Kan man finde det nogen steder??? På Forhånd Tak :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for link. Men som du kan se på datoen for artiklen i dit link er det fra april 2013. Artiklen der bekræfter at dette ikke er rigtigt i DN.se er fra 19-10-2013.... Altså efterfølgende... Så det er domstolens omgørelse jeg efterlyser på et officielt dokument... :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites