Jump to content
BS

Nogen må lige forklare mig!

Recommended Posts

Holdt på Emporias udendørs parkering idag. Betalte i automaten og kørte hen til bommen. Den går op automatisk og der står i displayet noget der ligner "billetten er genkendt" Hvordan hel.... Gør den det? Der er jo ikke nogen sender i den lille papbillet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker nummerplade genkendelse. Den gør det dog kun hvis du har betalt i automaten. Hvis du er lidt af en rebel som mig, og ved at jeg er inden for de 2 timer som man får i willys så godkender bommen billetten, men man skal manuelt fodre den =)

Holdt på Emporias udendørs parkering idag. Betalte i automaten og kørte hen til bommen. Den går op automatisk og der står i displayet noget der ligner "billetten er genkendt" Hvordan hel.... Gør den det? Der er jo ikke nogen sender i den lille papbillet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er en RFID chip inde i papiret, tykkere er de ikke nutildags :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er en RFID chip inde i papiret...
Noget i den stil - jeg mener, det er et anlæg fra Scheidt & Bachmann, de har i Emporia: www.scheidt-bachmann.com/nc/en/parking-systems/use-cases/entry-exit/control-devices/?sword_list%5B0%5D=rfid "In order to be able to process noncontact access media for long-term parking, control devices are fitted with the relevant RFID systems..." De skriver godt nok "long term parking" - billetten ka ik være helt billig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites