BS 4 Anmeld indhold Skrevet December 5, 2013 Holdt på Emporias udendørs parkering idag. Betalte i automaten og kørte hen til bommen. Den går op automatisk og der står i displayet noget der ligner "billetten er genkendt" Hvordan hel.... Gør den det? Der er jo ikke nogen sender i den lille papbillet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2013 Jeg tænker nummerplade genkendelse. Den gør det dog kun hvis du har betalt i automaten. Hvis du er lidt af en rebel som mig, og ved at jeg er inden for de 2 timer som man får i willys så godkender bommen billetten, men man skal manuelt fodre den =) Holdt på Emporias udendørs parkering idag. Betalte i automaten og kørte hen til bommen. Den går op automatisk og der står i displayet noget der ligner "billetten er genkendt" Hvordan hel.... Gør den det? Der er jo ikke nogen sender i den lille papbillet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2013 Holdt på Emporias udendørs parkering idag. Betalte i automaten og kørte hen til bommen. Den går op automatisk og der står i displayet noget der ligner "billetten er genkendt" Hvordan hel.... Gør den det? Der er jo ikke nogen sender i den lille papbillet Der er en RFID chip inde i papiret, tykkere er de ikke nutildags :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2013 Der er en RFID chip inde i papiret... Noget i den stil - jeg mener, det er et anlæg fra Scheidt & Bachmann, de har i Emporia: www.scheidt-bachmann.com/nc/en/parking-systems/use-cases/entry-exit/control-devices/?sword_list%5B0%5D=rfid "In order to be able to process noncontact access media for long-term parking, control devices are fitted with the relevant RFID systems..." De skriver godt nok "long term parking" - billetten ka ik være helt billig.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2013 Havde ikke regnet med det var andet end pap og magnet stribe. Tak for forklaringen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites