briped 10 Anmeld indhold Skrevet November 30, 2013 Er der nogen der kan anbefale nogen restauranter som tillader barnevogn og evt har amme rum i Malmø? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tyrkis 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2013 Mine erfaringer baserer sig på besøg til frokost, så jeg ved ikke om politikkerne er anderledes om aftenen. Generelt synes jeg det har været let at have min datter med rundt, betydeligt lettere end når jeg har været i København. Jeg har prøvet at vi har været ude med mødregruppen, uden at det skabte problemer - vi var der så lidt forskudt af deres primære frokost tid, hvad jeg tænker også hjælper (Vapiano / Caroli). HAr også selv spist frokost på lilla torg på flere af stederne. Her var der klart forskel på, hvor glade de var for barnevogn (koi var ikke særligt glade), men jeg har altid fået frokost. Hvis der er et bestemt sted I gerne vil hen, men er i tvivl, så prøv at ringe / køre forbi og tale med dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites