Hammarborg 10 Anmeld indhold Skrevet November 23, 2013 Goddag godt folk. Nu er det efterhånden 5 år siden jeg flyttede tilbage fra sverige til danmark(lange kedelige 5 år), og kan huske dengang var det svært at få et bil lån. Der skulle man helst have en dansk og svensk bank, f.eks Handelsbanken, så skulle den danske afdeling sige god for et bil lån så den svenske afdeling kunne give det. At låne ude hos forhandler var ikke nemt, da der jo stod 0 sek man tjente om året. Så er det blevet nemmere nu for jer? Herhjemme køre Santander f.eks med 20% udbetaling og de vil ikke se nogle papir(dog tjekker de RKI), kan se de også gør sig lidt i det samme i sverige, men står ikke lige noget om hvad de kræver. Kan dog forestille mig det er et problem når de ikke kan tjekke en i kronofogden, eller hvad det nu hedder. Lad mig høre jeres erfaring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2013 Jeg har boet i Sverige i snart 10 år - og jeg har ikke oplevet store vanskeligheder ved at optage billån på trods af at jeg har hele min indkomst i Danmark. Det har faktisk altid været muligt, blot mod dokumentation af fast job og indkomst hos forhandleren. Og så selvfølgelig ingen betalingsanmärkninagar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2013 Jeg har boet i Sverige i snart 10 år - og jeg har ikke oplevet store vanskeligheder ved at optage billån på trods af at jeg har hele min indkomst i Danmark. Det har faktisk altid været muligt, blot mod dokumentation af fast job og indkomst hos forhandleren. Og så selvfølgelig ingen betalingsanmärkninagar. +1 Jeg synes også det går nemmere og nemmere med tiden... Men det er vel fordi de svenske låntagere er ved at lære at udenlandsk indkomst ikke er så farlig endda... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2013 Jeg tror egentlig også det hjælper når man har boet i Sverige i en årrække - så er man alt andet lige nok mere stabil set med bankernes øjne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hammarborg 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2013 Så kan det godt være jeg var de forkerte steder henne, jeg prøvede med to forhandler, en ude i Svedala og så Audi Malmø, begge gik helt kold dengang. Men kan selvfølgelig kan se at jo længere man har boet et sted, går der tillid i det. Tak for svar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2013 Vi har ikke kunnet låne hos Wasa eller Handelsbanken. Santander har været vores ven alle 4 gange :-) Sendt fra min C6603 med Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2013 Santander har været vores ven alle 4 gange Hvilket renteniveau arbejder man med sådan et sted? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2013 Uha det kan jeg ikke huske.. Omkring 3% mener jeg at det var dengang for 3 år siden Sendt fra min C6603 med Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2014 Hvad betaler i andre i rente? Nordea arbejder med 6-9 % hvilket jeg synes er i den høje ende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2014 Hvad betaler i andre i rente? Nordea arbejder med 6-9 % hvilket jeg synes er i den høje ende. Du kan få 3.95% i rente hos MyMoney hvis du er medlem af motormännen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2014 Ok. Det lyder fornuftigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites