ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet November 21, 2013 Hej alle Kan det passe at det vil koste 3500 ca at købe et pendlerkort til bil via færgen( Helsingborg og Helsingør) Vh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2013 Deres priser står her http://www.scandlines.dk/billetter/pendlerklubben Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2013 Så færgen er billigere. Jeg skal over 20 gange ca. Så pendlerkort vil række 2.5 mdr( den til ca 3700) kr Ca. Nu har jeg ikke priserne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2013 Du kan også trække færge udgifter fra i skat : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2013 hvorfor ikke lade en billig pendlerbil stå i helsingør så koster færgen kun 440,00 pr. md Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2013 hvorfor ikke lade en billig pendlerbil stå i helsingør så koster færgen kun 440' date='00 pr. md[/quote'] Hvis man nu skal videre fra Helsingør så kræver det 2 biler :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2013 Korrekt. Broen vil jeg helst ikke understøtte mere. Vil helst kører over i min egen bil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hammarborg 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2013 Så færgen er billigere. Jeg skal over 20 gange ca. Så pendlerkort vil række 2.5 mdr( den til ca 3700) kr Ca. Nu har jeg ikke priserne Men står at det "kun" har to måneders gyldighed når man køber de 50 ture, så det skal man også have i tanke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2013 Kommer nok til at køre de der 50 ture, fra DK til Swe Det er jeg HELT sikker på:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites