Moore Michel 10 Anmeld indhold Skrevet November 19, 2013 Hejsa, Jeg er flyttet til Bunkeflostrand, og er på udkig efter et godt træningscenter. Krav: Fair pris Gode åbningstider hvis ikke 24/7 Sauna Fri parkering (eller ihvertfald 1-2 timers) Adgang til store håndvægte (omkring 40kg) Hvad kan folk anbefale? Jeg har kigget på Fitness24Seven, men kan ikke se mig ud af om de har sauna? Derudover hører jeg gerne folks erfaringer med de forskellige centre, også gør det selvfølgelig ikke noget hvis centeret ligger tæt på bunkeflo :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2013 Friskis&Svettis på ön? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Moore Michel 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2013 Friskis&Svettis på ön? Tak - men søger mest en anbefaling, hvor man hører lidt personlige erfaringer. Hvad er godt, hvad er skidt osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2013 Hvis kravet er sauna, er det vel hoteller eller aqvakul du skal kigge i retning efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2013 Jag har gått på Friskis i massor med år, dock inte på Ön. Gå dit o kolla och prata med dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites