Jump to content
Igelkottar

DVB-T antenne

Recommended Posts

Jeg har selv kigget efter en DVB-T antenne, og kigget på en Maximum DA-2100 hos NetOnNet.se, men har været tilbageholdende p.g.a. tvivl om lortet virker. Var det sådan en du kiggede på? Der er også en DA-6100 til udendørs brug, men min skal være indendørs. Sendt fra min HTC One med Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har selv kigget efter en DVB-T antenne, og kigget på en Maximum DA-2100 hos NetOnNet.se, men har været tilbageholdende p.g.a. tvivl om lortet virker. Var det sådan en du kiggede på? Der er også en DA-6100 til udendørs brug, men min skal være indendørs. Sendt fra min HTC One med Tapatalk
Næ det såen en her til en 200 mand fra thansen Øh kan lige pludselig ikke oploade foto fra tapatalk : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Teknikken er den sammen i DK og SE så hvor man køber den henne er underordnet. Alt efter hvor man bor kan det nok være ret problematisk at få en indendørs antenne til at fungere godt hvis man vi modtage Danske kanaler. Jeg ville til enhver tid købe en god udendørs antenne hvis det var en mulighed. Jeg har en "gammeldags" UHF antenne på skorstenen og den trækker fint alle DVB-T/T2 kanalerne ned. Det med indbygget forstærker er ikke nødvendigvis til nogen hjælp hvis signalet er dårligt og støjfyldt - så hjælper det nok ikke stort, hvis noget overhovedet. Ellers så huske på at hvis i køber dem i en netbutik er der altid returmulighed hvis skidtet ikke fungerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites