Igelkottar 11 Anmeld indhold Skrevet November 8, 2013 Hey, nogen der ved om man kan bruge dansk DVB-T antenne her i skåne ? Har købt en indendørs model med forstærker og den duer hvertfald ikke. Så tænker på at købe en udendørs model med forstærker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 http://www.google.dk/cse?cx=partner-pub-9806254195315652%3Apfkyq5-89q0&ie=ISO-8859-1&q=DVB-T&sa=S%F8g&siteurl=www.sunddebat.com%2Fforum.php&ref=www.sunddebat.com%2Flogin.php%3Fdo%3Dlogin&ss=1655j706759j7#gsc.tab=0&gsc.q=DVB-T&gsc.page=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Jeg har selv kigget efter en DVB-T antenne, og kigget på en Maximum DA-2100 hos NetOnNet.se, men har været tilbageholdende p.g.a. tvivl om lortet virker. Var det sådan en du kiggede på? Der er også en DA-6100 til udendørs brug, men min skal være indendørs. Sendt fra min HTC One med Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Jeg har selv kigget efter en DVB-T antenne, og kigget på en Maximum DA-2100 hos NetOnNet.se, men har været tilbageholdende p.g.a. tvivl om lortet virker. Var det sådan en du kiggede på? Der er også en DA-6100 til udendørs brug, men min skal være indendørs. Sendt fra min HTC One med Tapatalk Næ det såen en her til en 200 mand fra thansen Øh kan lige pludselig ikke oploade foto fra tapatalk : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Der kom de : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Kan ikke se dit link Gio Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Kan hermed lige oplyse at det kan absolut ikke betale sig at købe dem i Sverige pga urimelig Høj pris i forehold til DK : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Teknikken er den sammen i DK og SE så hvor man køber den henne er underordnet. Alt efter hvor man bor kan det nok være ret problematisk at få en indendørs antenne til at fungere godt hvis man vi modtage Danske kanaler. Jeg ville til enhver tid købe en god udendørs antenne hvis det var en mulighed. Jeg har en "gammeldags" UHF antenne på skorstenen og den trækker fint alle DVB-T/T2 kanalerne ned. Det med indbygget forstærker er ikke nødvendigvis til nogen hjælp hvis signalet er dårligt og støjfyldt - så hjælper det nok ikke stort, hvis noget overhovedet. Ellers så huske på at hvis i køber dem i en netbutik er der altid returmulighed hvis skidtet ikke fungerer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Tro du det være spild af tid og penge at prøve med en udendørs model ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Nej da - hvis der ikke er noget som skygger for den sendemast du skal bruge signal fra kan det godt fungere. Men prøv din adresse her http://www.dr.dk/OmDR/Modtagelse/Antenne/20091021101426.htm - så kan du se hvor den bør rettes hen for det bedste signal og hvordan dækningen er hvor du bor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Men til udendørs montering er sådan her ikke noget skidt bud - http://www.dustinhome.se/product/5010613847/triax-k21-69-52el-unix-uhf/ - men den passer nok ikke super godt på en altan :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Jeg har en udendørs antenne stående i stuen tæt på vinduet og kan se boxer kanalerne. Bor i et område med reduceret dækning på det kort der linkes til, men det virker udmærket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Kan ikke se dit link GioTjekkede det lige igen (på pc) - virker fint!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites