zabel 10 Anmeld indhold Skrevet November 6, 2013 ... Får man så bøden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2013 Hvis du har fået billedet har du vel også fået bøden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2013 Nej da.. Først sendes billedet og vedkender man sig - så kommer bøden.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2013 Billedet er en del af bevismaterialet - jeg forstår slet ikke, de har sendt dig den. (i avisen står nævnt, at 40% af billederne og dermed bøderne kasseres på grund af dårlige billeder) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Det viser vel bare jeg aldrig får fart bøder :D Men hvis det ikke viser føren så kan de vel heller ikke hænge dig op på den og mangel fortsat ikke sige hvem det er hvis man ikke vil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Og hvis man ved at det er en selv som er på billedet er man ikke forpligtet til at indrømme det/oplyse om føreren da man derved jo risikerer straf. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Jeg nåede at spotte ATK vognen inden det røde blitzlys fra helvede ramte mig, men dog for sent til at sætte farten ned. Derfor røg min arm op foran ansigtet. Kald det bare en refleks jeg har tilegnet mig ;-) Faktum er at jeg ved at HVIS der kommer et brev, så er der 100% ikke et brugbart billede. Så mit spørgsmål er måske nærmere, kommer der overhovedet et brev? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2013 Hvis billedet ikke kan bruges hører du formentlig ikke fra dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites