Emmi 10 Anmeld indhold Skrevet October 15, 2013 Det er tid til tand kontrol og ville lige høre om jeres erfaring med hensyn til tandlæge i Sverige. Skal man vælge fra den offentlige eller private sektor, hvad har i erfaring med. Hvordan er kvalitetet og pris? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2013 Fruen går hos den offentlige tandvård her i Husie - og dem er hun godt tilfreds med. De er dog ikke specielt billige syntes jeg, min tandlæge på Østerbro i København konkurrerer fint på prisen for det normale tandarbejde - og så ligger de så det tager mig 2 minutter at gå derop fra kontoret, det sidste har også lidt værdi syntes jeg :) Det er dem her jeg bruger: http://svaneklinikken.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2013 Fruen går hos den offentlige tandvård her i Husie - og dem er hun godt tilfreds med. De er dog ikke specielt billige syntes jeg, min tandlæge på Østerbro i København konkurrerer fint på prisen for det normale tandarbejde - og så ligger de så det tager mig 2 minutter at gå derop fra kontoret, det sidste har også lidt værdi syntes jeg :) Det er dem her jeg bruger: http://svaneklinikken.dk/ Hvordan er det nu med tilskud når man går til dansk tandlæge men bor i Sverige/arbejder i Danmark? Betaler du "fuld" pris eller er diverse tilskud trukket fra regningen når du betaler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2013 Jeg betaler det samme som hvis jeg boede i Danmark. Det kræver at du har dansk sygesikringskort, men det udsteder kommunen i dk på anmodning når du arbejder i Danmark. Der er ingen forskel - og jeg får også tilskud fra Sygeforsikringen Danmark indberettet automatisk af tandlægen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2013 jeg går hos www.godtsmil.dk og bruger frederiksberg klinikken. Det spiller. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2013 Er begyndt hos det offentlige i Vellinge for en måned siden. Jeg skulle udfylde et "intyg 5164" og sende til Försäkringskassan (meget meget simpelt) med et par lønsedler, og fik efter et par dage et forsikringskort. Så jeg får nu samme tilskud som en svensker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2013 wiismile.se er privat tandlæge i Malmö, som har samme vejledende priser som hos de offentlige tandlæger. Kan anbefales. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites