Amor123 10 Anmeld indhold Skrevet October 9, 2013 Hej alle, Jeg vil lige høre hvordan det er at flytte fra Danmark til Sverige hvis man har permanent opholdstilledelse i Danmark. Hvad skal man gøre, og hvad skal der til for at man kan gøre det ? Lige nu arbejder jeg i DK og har andelslejlighed her, men vil flytte til Sverige fordi jeg vil giftes fra udlandet. Pft :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mehayek 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2013 . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2013 been there - done that. Kan man ikke, du taber opholds/arbejdstilladelse ved fraflytning fra Danmark - og jeg fandt ud af at det var næsten umuligt at få den igen da jeg efter 10 år flyttede tilbage til Danmark. Jeg måtte søge familiesammenføring med min danske mor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2013 Bedste råd: Bliv dansk statsborger, og flyt så efterfølgende til Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites