JNG 10 Anmeld indhold Skrevet October 3, 2013 Jeg har lige fået nyt job, tillykke til mig. Eneste øv bøv er at jeg skal møde hver dag i Fredericia. Havde benzinen været noget billigere, og havde Storebæltsbroen samt Øresundsbron været gratis - og hastighedsgrænsen været 200 km/t, ville jeg måske overveje at køre hjem til Malmö hver dag. Er dog kommet frem til, at det nok bedst kan betale sig at leje en mindre bolig i nærheden af arbejdspladsen og så ellers vende snuden hjemad fredag eftermiddag. Nogle der har styr på om jeg kan trække noget fra i skat? Jeg ejer selv en bostadsrätt i Malmö, og har ellers tænkt mig at leje en lille lejlighed til 3-4000 kr. Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2013 Tillykke med det nye job! Som privat person tror jeg ikke at SKAT vil lade dig trække noget fra vedr. din ekstra l lejlighed - det vil du kun kunne gøre hvis du er ansat via en firma (fx et enkeltmandsfirma). Ellers er det kun befordring (og brofradrag Storebælt/Øresund) du vil kunne trække fra de dage du køre frem/tilbage. Du kunne også tage toget fra KBH frem/tilbage - det er der en del der daglig gør - dog den anden vej Fredericia=>KBH=>Fredericia. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2013 Læs følgende link: http://www.tax.dk/pjecer/dobbelt_husfoerelse.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2013 Takker, nogelunde hvad jeg selv kom frem til, men ville lige have det bekræftet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites