Jump to content
astapasta

2 Brobiz pa det sammen konto

Recommended Posts

Jeg har 2 brobiz, en til mig og en til konen som jeg selv betaler. Vi begge to arbejder i KBH og bør i Sverige. Er der nogen speciale regler for hvordan vi skal udfyld vores kørsels fradrag/befordring nu at det hele sidder på mit navn? Tak.
Du taler situationen, hvor I dagligt pendler i 2 biler til DK, men på samme bizz? Ift. SKAT har du ikke nogen speciel regel at håndtere. Skulle du blive kaldt til torskegilde hos SKAT, vil dokumentationen for jeres daglige transport kva Broens registrering være tilstrækkelig - du har jo en total kopi / oversigt på web'en. Og skal detaljeringsniveauet hæves, fordi SKAT tvivler, beder du blot Broen om at foto-dokumentere jeres passager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

+ at hvis i kører i hver jeres bil, så kan du faktisk se hvornår hvilken bil er kørt over (hvis samme brobizz bliver i bilerne). Jeg er blevet hevet til torskegilde 3 gange hos skat og jeg skulle bare afkrydse hvilke ture jeg havde taget på den samlet oversigt ,-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites