Emmi 10 Anmeld indhold Skrevet September 23, 2013 Hi all, Kunne se på netbank og oresundbrons/konto at de har trukket 47 kr isted for 32 kr, Jeg kan ikke se eller læse frem til om de nu igen har ændret priserne, så jeg ville lige høre om jeg er den eneste eller om der en som kan fortælle mig hvorfor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2013 Det er stadig DKK 32,- for ture fra og til antal 17=>50 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2013 32 kr står der på min afregning på web'en... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2013 Tror lige jeg kontakter dem.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2013 Det vel i svenske kr. : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2013 Det vel i svenske kr. : ) Nej, i svenske er det SEK 38,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites