Jump to content
øresunds

Tandlæge i Malmø

Recommended Posts

Er der nogen der kender en god tandlæge i malmö. jeg skal have fyldt en hul ud og ha lavet en rodbehandling. Nogen som har været igennem det og kan gi mig en ca pris? Hvor meget billigere er det i forhold til Danmark? Kan man som boende i Danmark gå til tandlæge i Sverige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har brugt http://www.oresundmunhalsa.se/index.php?lang=sv det var faktisk rigtig god service, jeg fik 10% rabat, prisen var ca. 300 kr billigere end i DK De kan vidst lave det således at hvis man er medlem af Danmark så er det også tilskuds-berettiget hos dem. Jeg bookede tid ved at skrive en mail til dem, det gik rigtig nemt, klinikken ligger 10 minutter fra malmö central og er meget nem at finde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo ikke i Malmö - men jeg vil godt anbefale dem her - http://www.svaneklinikken.dk/ som er gode og OK prismæssigt syntes jeg. Sidst jeg var der for check og rensning af tænder betalte jeg 511,25 dkk og det var uden tilskud fra den danske sygesikring da det var anden gang i går jeg fik renset tænder. Jeg har dog ikke prøvet at få lavet større ting hos dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv ledt efter tandlæger i Sverige, men fik anbefalet Dentalklinikken i Havnegade (det er jo tæt på Malmö), fordi de er billige. Fik selv lavet en metalkeramisk krone derinde for et par år siden, og det var klart billigere end de andre tandlæger, jeg har kigget på (mener jeg gav omkring 3.500 inkl. bedøvelse og røntgen, hvilket er nogle tusind kr. billigere end gennemsnitlige danske tandlægepriser). De var også rigtig rare derinde (og taler dansk), så dem kan jeg klart anbefale. Tjek evt. deres priser på www.dentalklinikken.dk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites