Linea 10 Anmeld indhold Skrevet September 16, 2013 Hej Alle, Jeg skal åbne en webshop som har både .se og .dk platform. Jeg har svensk virksomhed (org.nr.) og er bosat i Sverige. Hvordan gør jeg mht. den danske shop og betalingsløsninger? Jeg skal kunne modtage Dankort. Er der nogen af jer der har nogen erfaring med dette? TAK :o /Linea Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2013 Jeg skal kunne modtage Dankort. Det kan du ikke uden et dansk selskab, med dansk adresse cvr osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2013 Syntes ellers jeg har hørt om 'grænsegænger' butiksforhold. Jeg må se hvad jeg kan finde ud af... Tak ellers :) Det kan du ikke uden et dansk selskab' date=' med dansk adresse cvr osv.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2013 Syntes ellers jeg har hørt om 'grænsegænger' butiksforhold. Butikker tæt ved grænsen har i visse tilfælde fået en indløsningsaftale til dankort, men kun til fysiske terminaler så vidt jeg ved. Men kom endelig tilbage i tråden med hvad end du finder ud af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites