RTH 10 Anmeld indhold Skrevet September 15, 2013 Hejsa Jeg er bosiddende i Sverige og lønmodtager i DK. Jeg skal åbne butik i Malmø - skal jeg etablere forretningen med dansk eller svensk SEnr? Mvh René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2013 At du er lønmodtager i DK er vel irrelevant, hvis du vil etablere virksomhed i Sverige. Så skal den svenske virksomhed naturligvis have et svensk organisationsnr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RTH 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2013 Hejsa Ja logisk set. Men har hørt der er flere fordele ved at et dansk firma opererer i Sverige, men det er måske bare en myte.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2013 Hvis du skal fortsætte som lønmodtager i dk samtidig, så kan det betyde en del for din skat om firmaet er dansk eller svensk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2013 Prøv at spørge hos Øresund Direkt, det er vel det, de er der til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites