anton 0 Anmeld indhold Skrevet September 12, 2013 Kære hjælpsomme Sunddebat-brugere, Min gamle ven i mere end én forstand er ved at producere en film, og han skal i den forbindelse have fragtet havenisser fra Malmö til Kastrup. Alternativt kan et sted i København være destinationen. Jeg gjorde det gerne, men tager p.t. toget over broen, så derfor denne tråd i 'Samkørsel'. Tidspunktet er 'de nærmeste dage', og transporten udløser billetter til gallapremieren. Vi er ikke i Lars von Trier-klassen, men læs mere om Marco her: http://ugeavisen.dk/print/213254?img=0 Marco mente jeg sagtens kunne fragte havenisserne i min Fabia, så der er altså ikke tale om en containerfuld. Vil du gerne se dine rejsefæller på det store lærred, er dette altså chancen!!! Send gerne PM eller ring på 3093 1831. På forhånd tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anton 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2013 Havenissetransportør fundet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites