Menace 10 Anmeld indhold Skrevet September 11, 2013 Hejsa Vi købte en helt ny bil til min kone for et par år siden. I løbet af de år, har der, hver gang det har regnet, været vand i bunden af bilen, hvor vi har været ude flere gange for reparation af fejlen. (så meget af et stort håndklæde ikke er nok til at suge det op) Det er nu 4. gang vi skal derud med bilen og jeg tænker... er der nogle regler for, hvor mange gange de må prøve at udbedre samme fejl og hvordan er man stillet? Umiddelbart hjælper det de gør, ikke..... reelt skifter de 1-2 lister og gør intet ved selve vandet, som de siger bare skal tørre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2013 Hej Hvilken bil er det, Det kan være så enkelt som "propper" ved batteriet, som er fyldt med blade, derfor kan bilen ikke komme af med vanden, derfor kommer der vand via køleanlægget! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2013 Jeg ville tro at firmaet ville vide den slags ,-) Det er bagi den bliver våd ,-) Det var nu heller ikke for at få løsninger, det er ikke mig der skal lave den eller noget, det var mere hvordan man juridisk står, når firmaet gang på gang prøver at lave en fejl på en bil, som ikke løses. Min kone er træt af at køre ud med bilen Det her var fra igår da det regnede: http://hambenberg.dk/pic/vand.jpg Ca. 3 cm vand, målt på det højeste ved bagsædet, dejligt ik ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2013 Ca. 3 cm vand, målt på det højeste ved bagsædet, dejligt ik ,-) = rust i undervognen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2013 Nu det jo ikke raketvidenskab at finde ud af hvor vandet kommer ind, man planter en mk undenfor med en vandslange og en mk inde i bilen som ser hvor vandet kommer ind, det burde de fleste værksteder kunne finde ud af , Jeg har lavet en del af den slags på nye som gamle biler, også biler som har haft størrer skader. Og det skal ikke bare tørre selv, det bør fjernes hurtigt da det kan give skader på feks ledninger og div forbindelser samt rustskader. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites