Jump to content
Menace

Garanti reparation - hvor mange gange?

Recommended Posts

Hejsa Vi købte en helt ny bil til min kone for et par år siden. I løbet af de år, har der, hver gang det har regnet, været vand i bunden af bilen, hvor vi har været ude flere gange for reparation af fejlen. (så meget af et stort håndklæde ikke er nok til at suge det op) Det er nu 4. gang vi skal derud med bilen og jeg tænker... er der nogle regler for, hvor mange gange de må prøve at udbedre samme fejl og hvordan er man stillet? Umiddelbart hjælper det de gør, ikke..... reelt skifter de 1-2 lister og gør intet ved selve vandet, som de siger bare skal tørre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville tro at firmaet ville vide den slags ,-) Det er bagi den bliver våd ,-) Det var nu heller ikke for at få løsninger, det er ikke mig der skal lave den eller noget, det var mere hvordan man juridisk står, når firmaet gang på gang prøver at lave en fejl på en bil, som ikke løses. Min kone er træt af at køre ud med bilen Det her var fra igår da det regnede: http://hambenberg.dk/pic/vand.jpg Ca. 3 cm vand, målt på det højeste ved bagsædet, dejligt ik ,-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu det jo ikke raketvidenskab at finde ud af hvor vandet kommer ind, man planter en mk undenfor med en vandslange og en mk inde i bilen som ser hvor vandet kommer ind, det burde de fleste værksteder kunne finde ud af , Jeg har lavet en del af den slags på nye som gamle biler, også biler som har haft størrer skader. Og det skal ikke bare tørre selv, det bør fjernes hurtigt da det kan give skader på feks ledninger og div forbindelser samt rustskader.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites