ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet September 9, 2013 Hej alle Jeg fik besøg af en ven, som sagde, at han har fået en p afg. I Malmø. Et blåt papir, hvor der stod 600 sek. Men problemet er bare, at på p. Afg. Står der bilmærke og nr plade, ikke noget med hvad land bilen var fra( der var dk plader på bilen) Er han sluppet billigt? Der stod bare på afg. Bilmærkat og nrplade og ikke mere Vh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2013 Der stod vel også hvorfor han havde fået bøden? Nå men...der er ingen kære mor, desværre. De kan inddrive i DK også. Tapatalk @ iPhone Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2013 Men han kan vente med at betale den, til den kommer med posten - den der lap papir under ruden kan jo i princippet været forsvundet inden han nåede ned til bilen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2013 Men han kan vente med at betale den' date=' til den kommer med posten - den der lap papir under ruden kan jo i princippet været forsvundet inden han nåede ned til bilen.[/quote'] Thats how I do it... De skal da ha lov at arbejde lidt for deres penge :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2013 Thats how I do it... De skal da ha lov at arbejde lidt for deres penge :D Ja da - plus man kan være heldig at den aldrig kommer.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2013 Var det en bøde afstedkommet af en "chance-parkering", eller en der slet ikke ga' mening? Er bøden fra Parkering Malmö eller et andet firma? (Euro Park o.l.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2013 Ja da - plus man kan være heldig at den aldrig kommer.... :) Eller udvise kreativitet og lukke øjnene: http://denkorteavis.dk/2013/ubetalte-p-boder-pa-25-millioner-kroner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2013 Hej Det var parkering malmø, som gav mig pafg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2013 Hej Det var parkering malmø, som gav mig pafg. Så kan du være 250% på de inddriver den, selv over Øresund... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2013 Jeg holder jeg lige opdateret. Min ven siger, at han bare afventer nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2013 Min ven siger' date=' at han bare afventer nu[/quote']Så sørg for han parkerer lovligt imens ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2013 SÅ gik den ikke længere. Min ven sagde at der kommet et brev fra swea finans Hvad gør han nu. Bilen er dansk, ham som fik bøden, bor i Swe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2013 SÅ gik den ikke længere. Min ven sagde at der kommet et brev fra swea finans Hvad gør han nu. Bilen er dansk' date=' ham som fik bøden, bor i Swe.[/quote'] Så er det nu han betaler regningen.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2013 Nej den er betalt Det var mere, om han fik en rykkergebyr osv. Men ingen rykkergebyr kun en afg. på 518 DK kr Afgiften lød på 600 SEK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2013 Jamen, så sender han en kopi af kvitteringen til dem..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2013 Skriv til swea finans og fortæl at du ikke har svensk indkomst og kan derfor ikke betale bøden (den bruger de i sverige når man søger lån og får afslag på den baggrund):D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2013 Bøden blev sendt til DK, hvor de skrev, at jeg har glemt at betale en pafgift, og denne gang var uden rykker. Bøden var på 600 SEK. og jeg slap 518 DK kr for den! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites