Jump to content
Kvalm

Husbåd væltet i VH !

Recommended Posts

Ja, det er sgu helt uvirkeligt - jeg var lige nede at se. Min nabos firmamæssige partner havde været med til indflytterfesten, og ulykken var ikke gået stille for sig. Flere havde fået benene i klemme i rækværket og derved trukket med ned under vandet. Det kræver lidt koldblodighed at få benene fri og komme op til overfladen i sådan en situation...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man skal vel have en særlig bådforsikring' date=' når man bor i en husbåd, og ikke bare en hemförsäkring/indboforsikring?[/quote'] Jeg ka læse på nettet, at man ka købe en husbåtsförsäkring - ikke helt enkelt. Her er lidt info om ulykken - fra lokalsprøjten: http://vhamnen.com/index.php/2013/09/bilder-festen-slutade-med-att-husbaten-valte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingemar Helgesson, kommunikationschef på Länsförsäkringar, säger att bolaget presenterat ägaren ”en lösning” när det gäller husbåten. Men vill inte berättade några detaljer om vad den innebär. Mon ikke de finder en løsning, men shit man noget lort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites