Sharifpat 10 Anmeld indhold Skrevet September 2, 2013 Det er en "særlig" håndtering af en sag hvor Migrationværket i Malmö giver opholdsret til mor men afslag på hendes 3 børn på grund af misforståelser. I brevet er der ikke klages ret til børnene. Derfor når man har kontaktet Migrationværket så siger de at man skal begynde og oprette sag på nyt og ny (forfra). Er derfor på udkig efter en advokat som skal tage sig i sagen. Kender du nogen? Googlede det godt nok men gav ikke det jeg skulle bruge til noget.... Takker på forhånd for hjælpen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2013 Måske kan du finde noget her: https://www.google.se/#q=advokat+migrationsfr%C3%A5gor+malm%C3%B6 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sharifpat 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2013 Hej "skallstorp", Har du også læst jeg skrev "googlede det gost nok...."? Du er velkommen hvis du kan være mere specifik i dit svar... Tak alligevel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2013 Nej, det havde jeg så ikke set. Men der er vel en del advokater med det som speciale? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites