Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2013 Jeg venter lidt med at springe på eller ej, da jeg skal til alt alt for meget, til at spørge om mere ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2013 Slut januar er nu ok for mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2013 Slut januar er nu ok for mig Helt fint med mig også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2013 Jamen så kaster jeg lige en dato ud ... d. 25. januar? =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2013 Jeg kan godt den 25. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2013 Jeg kan godt den 25. Jeg mindes heller ikke nogen forhindringer den dato :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2013 Jamen så kaster jeg lige en dato ud ... d. 25. januar? =) Når du selv vælger dato, så har du bare at dukke op ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2014 Lidt stemning her på bagkant af julen: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2014 Skulle vi satse på den 25.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2014 Skulle vi satse på den 25.? Jeg er frisk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites