bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2013 Det kan være at jeg har en gratis gæste p-plads til den første som kommer. Ring lige på inden i køber langtidspakering, hvis I er der tidligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2013 Running late... Har været i gang med at opdatere hele dagen. Min gamer laptop har ikke været tændt i et halvt år. :) Regner med at køre om cirka et kvarter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2013 Tak for endnu et super hyggelig arrangement ,-) Selvom vi igen, ikke fik korrekt leveret mad. Dannemare, hvad blev slutningen på den historie? Til info til andre, bestilte vi mad på "max burgers", de sendte forkert og ville på ingen måde rette op på deres fejltagelse(vi fik for lidt mad), da det var for dyrt at køre ud med det rigtige. De ville dog måske finde ud af noget om mandagen..... jeg tror aldrig jeg har oplevet noget dårligere service. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2013 De ringede aldrig som lovet. Tyveri. :banghead: Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2013 haha fedt, endnu mere god service ,-) jeg har skrevet til deres hovedkontor, hvor de har udbedt sig en forklaring fra stedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2013 Super. Hvis det ikke ender tilfredsstillende, skriver jeg til Sydsvenskan (eller noget). Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2013 haha fedt, endnu mere god service ,-) jeg har skrevet til deres hovedkontor, hvor de har udbedt sig en forklaring fra stedet. Blev de nogensinde enige med sig selv om noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2013 ahh ja, de sendte en skriftlig undskyldning og 1 værdibillet til 1 måltid hos dem - totalt fedterøve. Har endnu ikke indløst den, tænker at inddele den i 3, haha. Hvem var det egentligt der manglede pommes? Jeg rykkede endda på deres "tak fordi du skrev til os med dit synpunkt, vi beder den lokale restaurantchef om at skrive til dig" Hvorefter jeg, efter et par dage måtte skrive tilbage at det var fint fint, men at ingen altså havde skrevet. Der gik 30 min, hvor der så lå en mail med en undskyldning og at han udbød sig kontaktoplysninger og så kom der et brev hjem 4 dage efter. Så alt i alt, en fedtet afslutning ,-) næste gang = afhentning = mindre tidsforbrug. ,-) hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2013 Jeg synes at i alligevel skulle skrive til sydsvenskeren, de fortjener dårlige omtale som i blev behandlet - og deres undskyldning er jo en hån Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2013 Burgere fra MAX er det absolut værste, som jeg nogen sinde har sat mine tænder i. Som IT-nørd synes jeg at bestillingen (den i Emporia) er rigtig smart, men at spise det... fy for satan... Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2013 Yes, men eneste som lever uden bolle, som faktisk smager nogenlunde: http://max.se/sv/Maten/Meny/Delifreshmaltider/Delifresh-Low-Carb-mal/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2013 Yes, men eneste som lever uden bolle, som faktisk smager nogenlunde: http://max.se/sv/Maten/Meny/Delifreshmaltider/Delifresh-Low-Carb-mal/ Og veganer burgere til Daniel, den lille blomst ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2013 Ha ha ja, men vi har endnu en gang lært lektien, at køre efter maden eller lave den selv ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2013 Ha ha ja' date=' men vi har endnu en gang lært lektien, at køre efter maden eller lave den selv ,-)[/quote'] Men gør vi så også det næste gang ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2013 Men gør vi så også det næste gang ;) Yes, jeg bestiller hermed Quality Food á la Menace til næste gang. Vi andre betaler, og Dennis kokkererer. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2013 Er der mon stemning for en omgang mere inden året er omme (december LAN)? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2013 Jeg er rimeligt presset på julefrokoster, men skal da høre konen om den eneste weekend jeg er hjemme i december, om det er ok jeg tager til LAN (kan i allerede høre det er et dårligt spørgsmål... hehe) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2013 Jeg er rimeligt presset på julefrokoster' date=' men skal da høre konen om den eneste weekend jeg er hjemme i december, om det er ok jeg tager til LAN (kan i allerede høre det er et dårligt spørgsmål... hehe)[/quote'] Pjat med dig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2013 Jeg er rimeligt presset på julefrokoster' date=' men skal da høre konen om den eneste weekend jeg er hjemme i december, om det er ok jeg tager til LAN (kan i allerede høre det er et dårligt spørgsmål... hehe)[/quote'] Måske vi lige skulle have specificeret hvilken weekend det drejer sig om, så eventuelle andre kan give deres bud med på om det passer eller ej :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2013 Det lader ikke rigtigt til der var stemning for en omgang inden året er omme... Er vi inde i det nye år før folk er friske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2013 Jeg havde slet ikke opdaget at der var skrevet i tråden sidst. Jag er da frisk, men mon ikke det er smartest at satse på noget i januar måned? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2013 Jeg havde slet ikke opdaget at der var skrevet i tråden sidst. Jag er da frisk, men mon ikke det er smartest at satse på noget i januar måned? Vi er jo røget ind i december nu, så det bliver nok lidt kort varsel for folk... Januar er nok bedre... Hvad siger folk til den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2013 Hejsa Folkens! Beklager jeg har været lidt under radaren siden sidste arrangement, men jeg kan se at timingen er god =) Jeg skydes afsted til USA igen i Januar i ca. 2 uger, så jeg kan først i slutningen af måneden. Hvordan har folk det med mellandagsLAN? =) /LOL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2013 Hejsa Folkens! Beklager jeg har været lidt under radaren siden sidste arrangement, men jeg kan se at timingen er god =) Jeg skydes afsted til USA igen i Januar i ca. 2 uger, så jeg kan først i slutningen af måneden. Hvordan har folk det med mellandagsLAN? =) /LOL For min skyld, ingen alarm :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2013 Det lader ikke til der er den store tilslutning længere... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites