bananas 14 Anmeld indhold Skrevet August 26, 2013 Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 14. september 2013 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til mig hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dannemare Menace Dabp Affe Kommer måske: Daltoft Kommer ved mirakuløs forbedring i kalenderen: Lollikken Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 plejer at være på menuen. Switch: Sup3rior har doneret en 8 ports gigabit switch til arrangementet som vil forefindes ved bord 1. Hvis der er nogen som kan låne/undvære til bord 2 så sig til. Lange netværkskabler kan også nå fra bord 2 og ud til master-switchen i serverrummet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2013 Mad: Forslag modtages i tråden. Er vi ude i noget fælles halløj, eller er det every man for himself? :D Spil: Forslag modtages gerne. SC2 plejer at være på menuen. On a sidenote, så er det for nye deltagere som ikke allerede har spillet nu blevet "gratis" at spille såfremt man spiller i samme party som en der har den betalte version. Man bliver "opgraderet" til den version som den anden spiller har :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2013 On a sidenote, så er det for nye deltagere som ikke allerede har spillet nu blevet "gratis" at spille såfremt man spiller i samme party som en der har den betalte version. Man bliver "opgraderet" til den version som den anden spiller har :) Det er jo fantastisk. Jeg kunne også godt tænke mig, hvis vi prøvede lidt kræfter med Warthunder og/eller World of Warplanes (begge er er free to play) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2013 Det er jo fantastisk. Jeg kunne også godt tænke mig, hvis vi prøvede lidt kræfter med Warthunder og/eller World of Warplanes (begge er er free to play) Det giver vi da et skud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2013 I bedste tilfælde kan I sætte mig på kommer måske. Vi holder ferie og er nok i sommerhus der, men siden det er vores første ferie (med penge) så kan det godt være at vi pludselig stikker afsted (eller bare sover igennem :D). Hvad med CounterStrike GO? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2013 I bedste tilfælde kan I sætte mig på kommer måske. Vi holder ferie og er nok i sommerhus der, men siden det er vores første ferie (med penge) så kan det godt være at vi pludselig stikker afsted (eller bare sover igennem :D). Hvad med CounterStrike GO? Lollikken + kommer måske = no show ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2013 Lollikken + kommer måske = no show ;) This! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2013 Så så så, nu synes jeg lige der bliver skudt med skarpt, men okay hvis der er røg er der sikkert også ild. Jeg regner ikke med at være i Malmö den weekend, men hvis jeg er så kommer jeg forbi =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2013 Der er tilføjet en ny status til ære for Lollikken ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2013 så så så, nu synes jeg lige der bliver skudt med skarpt, men okay hvis der er røg er der sikkert også ild. Jeg regner ikke med at være i malmö den weekend, men hvis jeg er så kommer jeg forbi =) :p der er tilføjet en ny status til ære for lollikken ;) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2013 Mht mad, kommer jeg ikke til at stå for det, jeg skal til poker fra 18.30 dagen før, har ungerne fra kl. 06.00-14.15 og så står den på LAN efterfølgende - until drop dead ,-) Jeg foreslår fællesindkøb på max burgers, Sveriges godeste burgere (eneste burgerkæde, der umiddelbart bringer ud og har en burger jeg kan spise - uden bolle, men et salatblad rundt om i stedet) eller at vi bare slæber mad med selv ,-) Mht spil: SC2 Jeg har desuden gæste keys til killing zone Vi kan også rive rundt i noget battlefield, crysis 2, dead Space, mirrors edge, medal of honor (og har vist fået 2 keys til de fleste spil, 1 til origin og 1 til steam via Humble bundle) Ved ikke om der var nogle af jer der købte EA Humble bundle? (hvor man kunne få 7 spil eller i stil for 28 kroner) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2013 Der er tilføjet en ny status til ære for Lollikken ;) Jeg takker ærbødigt for denne nye kategori tilegnet sådan nogle som mig ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2013 Max er ok med mig. Ang. Battlefield, så er det lidt en skam, at BF4 først udkommer i oktober. Killing Floor kunne måske også være en mulighed... Kommer dabp? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2013 Max er ok med mig. Ang. Battlefield, så er det lidt en skam, at BF4 først udkommer i oktober. Killing Floor kunne måske også være en mulighed... Kommer dabp? Han er på en måske indtil videre, har ikke fået endeligt bekræftet at han kommer :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2013 Selvom vi er flere der har set hinanden, et par gange, så bider vi altså ikke ,-) Og du behøver ikke have det nyeste hardware, jeg har set flere der har slæbt noget med, som jeg tror er blevet importere fra et russisk 1. verdenskrigs museum. Bemærk dog at det er nok en god ide at have steam installeret eller have en ide om hvilke spil du gerne vil spille. Vi spiller også nogen gange spil, som er "free to play" og vi behøver ikke alle sammen spille samme spil ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2013 *bump* Man kan stadig tilmelde sig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2013 Jeg har en måske tilmelding "Affe"... det kræver dog jeg lige får bikset en Pc sammen til ham (dvs. om grafikkort kan køre på en 280 PSU) - får testet i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2013 Jeg skrev til mickiii på Linkedin for mere end en uge siden, men han har endnu ikke svaret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2013 Daniel er på for sure, og jeg har en måske tilmelding fra brugeren Daltoft herfra debatten :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2013 ..... har en måske tilmelding fra brugeren Daltoft herfra debatten :) Han skal være yderst velkommen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2013 Har fixet en computer, så vi kommer brormand og jeg kl 14.30 ca. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2013 Har fixet en computer' date=' så vi kommer brormand og jeg kl 14.30 ca.[/quote'] Glimrende! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2013 Har fixet en computer' date=' så vi kommer brormand og jeg kl 14.30 ca.[/quote'] Excellent. Jeg selv kommer 13:00. Ses i morgen.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2013 Forøvrigt er Warthunder kommet på Steam (free to play). Det er næppe nogen dårlig idé at have downloadet det på forhånd. :) Og en god idé at have åbnet Starcraft og downloadet patches. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2013 Undertegnede og DABP kommer ved 12-13 stykker :) Sent from my Lumia 900 using Board Express Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites