hrohibil 10 Anmeld indhold Skrevet August 23, 2013 Hej med jer. Som titlen skirver så söger jeg anbefalinger af rejsebureauer til en börnefamilie. Vi er kun 3, mig, konen og vores snart 2 årige dreng. Vi bor i Helsingborg, men ville nok rejse fra cph airport. Ser frem til mulige svar.. Mvh HRB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2013 Hej med jer. Som titlen skirver så söger jeg anbefalinger af rejsebureauer til en börnefamilie. Vi er kun 3, mig, konen og vores snart 2 årige dreng. Vi bor i Helsingborg, men ville nok rejse fra cph airport. Ser frem til mulige svar.. Mvh HRB Nu er det at rejse med børn jo et vidt begreb. Nogen propper jo nærmest børnene i en rygsæk og begiver sig ud på bjergekspeditioner, mens andre søger afslapning ved en pool i Thailand. Du må nok hellere skrive lidt mere om, hvilken type rejsemål I har i tankerne. Men jeg kan da anbefale www.deberejstesklub.dk til at søge inspiration til diverse rejsemål verden rundt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2014 Kan varmt anbefale Alantis rejser ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2014 Ja - Atlantis rejser har vi også rejst med, de er ret gode. Men se jer for - ikke mindst prismæssigt. Hvis I skal til nogen af "standard" destinationerne findes de samme hoteller hos en del udbydere og det er min erfaring at prisen faktisk kan svinge en del. Vi har en pige som blev 2 år sidste år i oktober - hende har vi haft med rundt omkring. Rom, El Gouna (Egypten), Jyske Vestkyst (Sommerhus), Mauritius, Dubai, Norge. Det er sådan set nemt nok at rejse med de små så længe man bare husker på at de er små og ikke kan/orker det samme som voksne. Så måske skru ambitionsniveauet ned i forhold til hvad i gjorde tidligere, husk at finde på aktiviteter som han vil syntes er sjovt. Så er det ikke så afgørende med selskabet syntes jeg når de er helt små. Børneklubber osv kan de alligevel ikke komme i før de er ældre. Vi har haft valgt relativt store hoteller hvor vi har boet på hotel hvor man kan booke babysitter via hotellet - det er billigere end man lige skulle tro og giver friheden til at kunne komme ud om aftenen hvor han alligevel helst vil sove. En anden ting kan være at se efter hvor man kan få familieværelser så junior kan sove i sit eget rum hvis man er hjemme en aften. Hvis jeg skal anbefale specifikke destinationer så er Mövenpick Resort i El Gouna Egypten ret godt hvis man er til sol/vand/dykning og en "nem" ferie hvor man ikke skal lave så meget andet end slappe af. El Gouna er en ferieby helt strippet for gadesælgere og andet halløj - så hvis man helst er fri for det er det ikke et dumt sted! Til Maj skal vi til Mauritius igen - det er ganske enkelt vanedannende godt. Flyveturen er en smule lang, men der er kun 1 til 2 timers tidsforskel alt efter årstiden - og destinationen er dejlig, afslappet og igen meget børnevenlig. Der er trygt at være og der findes mange aktiviteter af forskellig art som også de små kan være med til. Hvis man tager derud så kig efter privat udlejning og lej direkte i stedet for via rejsebureau. Vi har denne gang lejet en villa som ligger ud til kysten med privat strand og pool med separate soverum til store og små, stue, køkken, osv. Det er selvfølgelig ikke gratis, men hvis man sammenligner med hvad det koster at leje et lækkert beliggende sommerhus i Vestjylland i højsæsonen er det bestemt sammenligneligt! Forskellen er så blot at på Mauritius er serviceniveauet uendelig meget højere end i Danmark - og så skal man selvfølgelig lige derud også :) Air France har en fornuftig forbindelse direkte fra Paris - eller man kan som vi gjorde sidst flyve med Emirates via Dubai, så er det dog blot et skift midt om natten hvilket er lidt træls. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites