Jump to content
Fætter

Køkken i Sverige eller i Danmark?

Recommended Posts

Fruen og jeg overvejer at udskifte vores gamle køkken og da vi har en forkærlighed for Ikea, regner vi med at købe det der, men er det billigst at købe det i Danmark eller i Sverige? Og står man anderledes stillet i forhold til reklamationer mv? Vi har selvfølgeligt kigget på deres hjemmesider http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/kitchen/ og http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/kitchen/, men det er svært at holde priserne op mod hinanden synes jeg. Generelt har jeg hørt, at det er lidt billigere at handle i Ikea i Sverige, men om det er en skrøne ved jeg ikke? Hvad har I af erfaringer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Da vi købte ikea køkken, købte vi noge af delene i danmark og nogen af delene i sverige, alt efter hvad der var billigst. Kom dog også meget af på kursen som dengang lå på 63 danske for 100 svenske.
Ja, der var selvfølgeligt en væsentlig større forskel dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er faktisk mange ting der er billigere i Danmark. Var en anden bruger det skulle købe fod skammel med opbevaring hos jysk, mener det var 500 i DK mod over 1000 i se. Eneste måde er at sammenligne. Og kursen er sgu så tæt efterhånden at det ikke kan betale sig at tænke den med Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi kiggede i 07 var der stor forskel alt efter hvilken træsort man ville have på lågerne fx. Så lav en regning og få alle del numrene. Så er det bare at finde priser på hjemmesiderne. Fik et IKEA køkken af min tidligere andelsforening i Malmö og må sige det var ganske god kvali

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites