civic1987 10 Anmeld indhold Skrevet August 14, 2013 Hej, Jeg går og pønser på at udskfite min nuværende C320 Benzin ud med en ny bil eftersom priserne på store benzin slugere er røget voldsomt ned. Springet fra en C320 til en E500 er ikke så stort. Men jeg fanger mig selv i kun at kigge efter tyske mærker og de "store" biler. Jeg har egentlig ikke behov for pladsen, har ikke familie og kører 95% af tiden alene. Da jeg pendler fra Malmø til KBH skal komforten være i orden (ikke noget Civic Type-R her). Alder er jeg ikke så bange for, 2003 og nyere er fint (alt efter bil model). Mine krav er som følger: - Automat gear - 0-100 på omkring 7,5 sek max. - Max. 200-250.000 km (igen alt efter bil model) - Ingen 4-cylindre (medmindre den lyder godt!) Max pris er SEK 100.000. Selvom den skal fungere som pendler bil er jeg absolut ikke bange for benzin økonomi, min nuværende kører 9 KM/L og det har jeg det fint med. Kan I komme med nogle bud jeg evt. vil have overset som kan være at foretrække over de store tyskere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2013 Hvad med BMW 545i eller 745i? VW Passat W8 med 275 hk eller Phaeton W12 er også et bud, og giver du køb på årgangen, ligger Jaguar XJR lige til højrebenet - alternativt Jaguar S-type i R-udgaven. Under alle omstændigheder finder du den helt rigtige udgave med alt i udstyr i Tyskland... Audi S4 v8 er osse en mulighed, og så fandt jeg lige en amerikaner, der blot har kørt ca. 75.000 km: www.bytbil.com/bilar/cadillac/sts/kv7zd8rg/UMCBUDIAAZf04cNHqYABHhDABwWg! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites