Ipkiss 10 Anmeld indhold Skrevet August 11, 2013 Jeg kom lige på den ide at finde en feriebolig, og har allerede fundet flere som jeg har skrevet på. Nogle af dem er jo perfekte, da de faktisk har alt hvad jeg efterlyser. En del af dem tillader også dyr, og ved nogen af dem kan man indflytte straks, og behøver ikke at vente til en bestemt ugedag. Har fundet noget på airbnb.dk, www.ferieboligweb.dk og www.atraveo.dk, men kan da godt bruge flere. Har også fundet lidt på http://www.ledige-lejligheder.dk/. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ipkiss 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2013 Helst i Malmö/Skåne, Landskrona eller Helsingborg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Christiansen 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2013 Hytter.dk Isaberghuset Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2013 Ser åbenbart ud til at Ipkiss har slettet sin profil - så det er vel knapt så aktuelt længere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2013 Næ, det har hun ikke. Måske har syncronisering fejlet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ipkiss 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2013 Ja så er jeg tilbage, og jeg havde altså ikke slettet min profil - pænt frustrerende sådan at blive smidt af! Og jeg søger fortsat bolig, helst i Skåne :-) Fast eller midlertidig lejebolig, eller endda feriebolig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2013 Måske har syncronisering fejlet?Det må den ha', da hun var væk den anden dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2013 Jacobe har noget ledigt i Jakriborg fra 1/11. Se hans annonce her på forum. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ipkiss 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2013 Jeg vil kigge på det.:) Men jeg flytter meget før det, så skal bare have noget midlertidigt hurtigst muligt, som er til at betale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2013 Ipkiss har to katte med, som der ikke er plads til, så min lejlighed er ikke relevant. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ipkiss 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2013 Ipkiss har to katte med' date=' som der ikke er plads til, så min lejlighed er ikke relevant.[/quote'] Ja, det så jeg godt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites