CAC 10 Anmeld indhold Skrevet August 7, 2013 Eftersom vi vil have solgt lejligheden, så har vi haft en snak med 6 forskellige mæglere, og har valgt to af dem ud. De har to helt forskellige salgs-tilgange, hvor den ene helst vil starte lidt agressivt, få mange folk ind, og ende med en budrunde for at få prisen op, mens den anden hellere vil lægge ud med en ret høj pris for at kunne give et afslag senere hvis det bliver nødvendigt. Jeg er naturligvis klar over at det letteste i verden er at vælge den mægler der gætter på den højeste pris. Jeg synes selv at min "bullshit-detektor" er ret veludviklet, men alligevel hælder jeg mod den mægler den gav en pris der er hele 10% over den anden ganske enkelt fordi han var så troværdig og ligefrem... Er der nogen der kan/vil dele ud af deres holdninger og erfaringer på dette punkt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2013 Er der nogen der kan/vil dele ud af deres holdninger og erfaringer på dette punkt? Jeg er midt i forløbet og kan se, at vor udvælgelse af mægler nok ikke var jordens bedste. Vi gik efter, at kemien mellem os og mægleren matchede, ligesom vi var tilfreds med præsentation af salgsmateriale og -forløb. Prisen fandt vi som følge af 3 mægleres besøg - de ramte alle 3 præcis samme tal. Een anden gang vil jeg nok gå benhårdt efter at blive præsenteret for referencer og resultater - salgstalen under præsentationen holdt desværre ikke vand :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites