Danishdude 10 Anmeld indhold Skrevet August 5, 2013 Er der nogen der kan anbefale et godt værksted til service af en SEAT Leon? Jeg har tidligere brugt Din Bil, men jeg synes de er alt for dyre. De vil have 6800 SEK for en lille service: "Servicepriset är 6800 kr och då ingår byte av olja och filter till motorn samt inspektion, byte av bromsvätska, kupéfilter, luftfilter och bränslefilter". Jeg er sikker på at jeg kun betalte omkring 4000 kroner for blot 3-4 år siden for en lille service, så jeg forstår ikke den voldsomme pris nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2013 Hvis du vil køre lidt efter det så vælg Michelsens bil i Tomelilla. Der ved de hvad service går ud på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2013 Er der nogen der kan anbefale et godt værksted til service af en SEAT Leon? Tidlige kørte jeg en Seat Leon TDI 170 FR, som jeg fik serviceret hos Seat i Ballerup. Dette er en rigtig god mulighed, hvis du kommer i DK... www.seat-ballerup.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danishdude 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2013 Tak for svaret. Jeg har faktisk overvejet service i Danmark, da jeg ikke synes det er billigt i Sverige (længere), og jeg arbejder faktisk i Ballerup :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2013 VAG-biler kan der oftes spares 50% på i.f.t. prisen i DK, hvis man vælger at futte til Tyskland. Det kan jo kombineres med en dagstur, hvis man kommer langvejs fra. Derudover er service-niveauet (ofte) et helt andet dernede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites