Luggy 10 Anmeld indhold Skrevet July 29, 2013 Hi folkens Er der nogen af jer, der har erfaring med at bruge 3 "Fri data"-abonnementet til internetdeling på pc'en? Skal flytte til nyt i Annestad, Bunkeflostrand, hvor kun Telia hersker ... så alternativer er klart velkomne.:th2: Ifølge 3's kundeservice skulle det fungere fint .... men igen ... det skal de jo sige ...:p /Luise Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2013 Jeg har ikke nogen erfaring med "fri data" men med et "alm" data abonnement på en iPhone 4S, og det fungere fint. Det kommer jo også an på hvor godt 3 dækker der hvor du vil benytte det - 3G eller LTE - hvilke telefon du vil benytte (ikke alle understøtte samme max hastigheder). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2013 Bredband via telejacket hos Telia fungerer rigtig godt og stabilt her (har et 60/10 abonnement). Så det er ikke nødvendigvis en ulempe. 3's såkaldte "fri data" abonnement er vist stadig med forbrugsbegrænsning. Det er der ikke hos Telia. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2013 Forskellen er vel også at det ene foregår via mobil og det andet via ledninger ,-) Hos 3 har du 100 gb med i "fri data", som "fornyes" hver måned. Normal surf, "koster" ca. 2 gb pr uge, men hvis du skal se film osv. så er det ikke så optimalt. Da jeg kørte med tog, brugte jeg ca. 2 timer på min mobil på nettet om dagen og brugte ikke over 2 gb på en måned (klikkede heller ikke på videoer) Selve internetdelingen er nemt, men kommer an på hvilken mobil du har. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2013 For eksempel bruger NetFlix op til 2,8 GB i timen hvis man streamer HD materiale :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2013 hmmm ja jeg kan godt se, der er nogle overvejelser der i forhold til at se film etc. online .... jeg har en iphone 5 .... skal vist have undersøgt det her "fri data" lidt grundigere, hvis 3 har begrænsning på alligevel (hvilket jo forretningsmæssigt vel giver mening) .... tak for jeres kommentarer! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2013 Med iPhone (4 og derover) du under indstillinger aktivere internetdeling. Det giver muligheden for at tilslutte op til 5 andre computere eller telefoner til det trådløse netværk din iPhone . Det er lige ud af landevejen :-) Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites