lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet July 25, 2013 Jeg har dette anlæg på mit loft. http://www.luftbutiken.se/reservdelar-ftx-aggregat/5476-flakt-woods-rdaa-rexovent-flaktmotor-rdaa-99-03.html Er der nogen der ved hvordan sådan et skal virke? jeg bor i gasbeton hus og i hvert rum har jeg en udluftning, som puster luft ind i hvert rum, men er det rigtigt?? den skal ikke suge luft ud? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2013 Det ligner vores på en prik, vores blæser også ud, men suger fra toilettet. Hvis du bor i bostadsrätt kan man få anlægget tjekket / justeret på foreningens regning. Husk at skifte filtre indimellem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2013 Vi har et lignende system, som fjerner den varme luft fra rummene og eksempelvis anvender den til at opvarme vort varme brugsvand. Det er i dén forbindelse så effektivt, at vi ikke behøver at tænde el-patronen - hverken sommer eller vinter - og fungerer faktisk som en slags aircon i boligen (svale rum så længe yderdørene holdes lukkede). Hvis du ikke har et komplet system (både luft ud og ind), vil jeg tro, dit system ska virke som vort (fjerne luften): www.flaktwoods.com/211/6685/1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2013 det er ikke sådan et jeg har. mit er kun ventilation. der er faktisk en ind og udgang i anlægget og 2 motorer. men når jeg går rundt og mærker i alle rum, så puster den luft ind, der er ikke nogen der suger luften ud også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites