Jump to content
lovebuine

Rexovent RDAA ventilations anlæg

Recommended Posts

Jeg har dette anlæg på mit loft. http://www.luftbutiken.se/reservdelar-ftx-aggregat/5476-flakt-woods-rdaa-rexovent-flaktmotor-rdaa-99-03.html Er der nogen der ved hvordan sådan et skal virke? jeg bor i gasbeton hus og i hvert rum har jeg en udluftning, som puster luft ind i hvert rum, men er det rigtigt?? den skal ikke suge luft ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har et lignende system, som fjerner den varme luft fra rummene og eksempelvis anvender den til at opvarme vort varme brugsvand. Det er i dén forbindelse så effektivt, at vi ikke behøver at tænde el-patronen - hverken sommer eller vinter - og fungerer faktisk som en slags aircon i boligen (svale rum så længe yderdørene holdes lukkede). Hvis du ikke har et komplet system (både luft ud og ind), vil jeg tro, dit system ska virke som vort (fjerne luften): www.flaktwoods.com/211/6685/1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er ikke sådan et jeg har. mit er kun ventilation. der er faktisk en ind og udgang i anlægget og 2 motorer. men når jeg går rundt og mærker i alle rum, så puster den luft ind, der er ikke nogen der suger luften ud også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites