HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet July 24, 2013 Nu er det ikke fordi jeg synes vi har en høj elregning, men jeg er dog stadig ikke sikker på at vi får den rigtige pris. Mine elsatser i lejligheden ser således ud. El, fastpris: 61,70 øre/kWh Engierskatt: 29,30 øre/kWh Årsavgift: kr. 276,-/år Herudover betaler jeg følgende: Elöverföring: 46,44 öre/kWh Abonnemang: kr. 544/år Det ser ikke så slemt ud, men når jeg sammenligner det med priserne på elpriser.se så kommer der altså pris frem på under 1 krone / kWh. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2013 Jeg har EON som netleverandør - deres priser er jo "som de er". Dertil har jeg en aftale med Telinet - http://www.telinet.se/ - om el. De har 0 kr i årsavgift hvis man bruger over 10.000 kWh årligt, hvilket vi gør da vi bor i villa og et påslag på 3 øre/kWh i en rörlig atale. Ellers pris elskling.se søg med dine egne data. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2013 Jeg har EON som netleverandør - deres priser er jo "som de er". Dertil har jeg en aftale med Telinet - http://www.telinet.se/ - om el. De har 0 kr i årsavgift hvis man bruger over 10.000 kWh årligt, hvilket vi gør da vi bor i villa og et påslag på 3 øre/kWh i en rörlig atale. Ellers pris elskling.se søg med dine egne data. Jeg har også EON. Dvs. man betaler en del af afgiften til EON uanset? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2013 Fandt dette på elskling. Elpris 28,90 Engergiskatt 29,30 Det er da markant billigere? Og så endda fastpris. Men dvs. så skal jeg stadig betale Elöverföring? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2013 Ja du er bundet til EON hvad elöverföring og abonnemang for at være tilsluttet elnettet. Så det du kan "bytte ud" er --- Mine elsatser i lejligheden ser således ud. El, fastpris: 61,70 øre/kWh Engierskatt: 29,30 øre/kWh Årsavgift: kr. 276,-/år --- Hvor energiskatt'en jo så også er identisk anset hvem du køber hos. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2013 Der er også elpriser.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2013 Jeg aner ikke, hvormeget jeg bruger, eller hvormeget jeg betaler pr. KWH Men jeg ligger på ca 400-450 sek om mdr for en 62 kvd meter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2013 Det lyder da også dyrt, hvis man sammenligner med de 800 kr., jeg betaler i el for en lejlighed på 162 m2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2013 Det lyder da også dyrt' date=' hvis man sammenligner med de 800 kr., jeg betaler i el for en lejlighed på 162 m2.[/quote'] Der er vel ikke nødvendigvis mange flere køleskabe, computere og fjernsyn i en lejlighed på 160kvm? Det er jo dem der æder mest på elregningen. Vi ligger på ca 500kr/måned i vores 85kvm lejlighed så tror ikke prisen er helt skæv for Ronny. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2013 Man kan jo tilmelde sig http://www.kundkraft.se/ og så tage stilling til om den pris de finder som den billigste også er billigere end den man pt. selv har - eller selv kan finde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2013 Min pris inkluderer elvarme, opvarmning af vand og egen tørretumbler og vaskemaskine. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites