Jump to content
bonne

Nogle der kan hjælpe med et lille service på en Merc 220 CDI fra 2007?

Recommended Posts

Min mekker i DK har brændt mig af... og er så derudover taget på ferie. Er der en herinde, der indenfor kort tid kan hjælpe med et lille serviceeftersyn? Har selv olie og -filter. Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det bare olie og filter skift? Hvis ja så lej en lift på GDS i sydhavnen. Det koster lige under 200kr og er såre simpelt Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

OKQ8 i Toftanäs har også faciliteter til aftapning af olien hvis du selv vil... Ellers kan du tage fat i Stjerne Auto ude på Hammerholmen, dem bruger jeg med stor tilfredshed... Spørg efter Momme eller Munir og hils fra Anders...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OKQ8 i Toftanäs har også faciliteter til aftapning af olien hvis du selv vil... Ellers kan du tage fat i Stjerne Auto ude på Hammerholmen, dem bruger jeg med stor tilfredshed... Spørg efter Momme eller Munir og hils fra Anders...
Den vil have et Service A med servicekoden "437" - og det siger Mercedes kun er olieskift. Det er nu egentlig fordi jeg ikke står og skal til DK de næste uger. Og serviceintervallet er overskrevet med 35 dage p.t. Jeg har skiftet olie på alle mine tidligere biler to MB'ere, en Ford og en Mazda. Denne her har jeg sat mig for, at jeg ikke selv vil pille ved. Men det er måske for åndsvagt ikke at gøre det selv. Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den vil have et Service A med servicekoden "437" - og det siger Mercedes kun er olieskift. Det er nu egentlig fordi jeg ikke står og skal til DK de næste uger. Og serviceintervallet er overskrevet med 35 dage p.t. Jeg har skiftet olie på alle mine tidligere biler to MB'ere, en Ford og en Mazda. Denne her har jeg sat mig for, at jeg ikke selv vil pille ved. Men det er måske for åndsvagt ikke at gøre det selv. Vh, Lars.
Skal det være i SE kan du prøve at ringe til Autoelektra i Limhamn... Et par gamle rotter af nogle Mercedes mekanikere har deres egen biks hvor de kun laver Mercedes... Men de plejer ikke at kunne tage bilerne så hurtigt da de som regel er fuldbookede...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites