Jump to content
Menace

Maling af forsikringsskade?

Recommended Posts

Heps Nogen der kan anbefale et sted hvor man kan få malet en kofanger? Jeg har fået en ridse på ca. 15 cm og en seddel fra det andet forsikringsselskab at de tager skylden da min bil holdte stille, parkeret i Danmark, da en anden svensk bil kørte ind i den (tog kun 4 måneder at de afgjorde det.....) Jeg har halvkasko på, derfor.... Jeg skal så selv finde en maler, smide bilen af hos denne og vise ham min seddel, hvorefter forsikringen og maleren selv skulle kunne finde ud af det. Men jeg er helt blank på hvor der er en maler, gerne i fosie/almvik-området eller tæt på, som håndtere sådan noget. Nogen forslag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heps Nogen der kan anbefale et sted hvor man kan få malet en kofanger? Jeg har fået en ridse på ca. 15 cm og en seddel fra det andet forsikringsselskab at de tager skylden da min bil holdte stille, parkeret i Danmark, da en anden svensk bil kørte ind i den (tog kun 4 måneder at de afgjorde det.....) Jeg har halvkasko på, derfor.... Jeg skal så selv finde en maler, smide bilen af hos denne og vise ham min seddel, hvorefter forsikringen og maleren selv skulle kunne finde ud af det. Men jeg er helt blank på hvor der er en maler, gerne i fosie/almvik-området eller tæt på, som håndtere sådan noget. Nogen forslag?
Er det ikke bare at dumpe Chrysleren ude hos Mercedes Malmö, så kan de fixe det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har engang fået lavet en skramme hos house of paint i Malmö. http://www.houseofpaint.se/ Det var noget som kostede mindre end selvrisikoen, så derfor gik jeg direkte til dem. Men de er vist også underleverandør af malerarbejde for mange af mærkesværkstederne.
Jep - Porsche anvender eksempelvis dét værksted, men jeg kommer der aldrig mere. De kunne _slet ikke_ finde ud af at male motorhjelmen på min hvide BMW :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites