cphcph 10 Anmeld indhold Skrevet July 16, 2013 Hej, Jeg vil købe et nyt fryseskab fra Danmark (hvor det er meget billigere), men har ikke selv en bil, der er stor nok til at transportere det. Jeg har heller ikke anhængertræk. Har i nogen gode bud på hvem der ville kunne hyres til at lave sådan en kørsel for rimelige penge? (jeg tænker, at det måske skal være nogen, der regelmæssigt kører mellem Danmark og Sverige). V.h. Bent Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2013 Lej et lig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2013 Prøv dem her - http://www.eurorent.se/ - der har jeg tidligere lejet en kasse/flyttevogn til meget rimelig pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2013 Hvad er målene? Måske det kunne komme på en af vores vogne når de kører over broen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cphcph 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2013 Det er et fryseskab med målene: Højde - 185 cm Bredde - 60 cm Dybde - 60 cm Dertil kommer så lidt indpakning. /Bent Hvad er målene? Måske det kunne komme på en af vores vogne når de kører over broen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2013 Lej et lig? lejetlig, skal man betale ekstra for at køre i f.eks. Sverige eller udlandet generelt. Koster 500 engangsgebyr og 105 ekstra, udover lejen pr. dag, vistnok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2013 Det er et fryseskab med målene: Højde - 185 cm Bredde - 60 cm Dybde - 60 cm Dertil kommer så lidt indpakning. /Bent Må det ligges ned? lejetlig, skal man betale ekstra for at køre i f.eks. Sverige eller udlandet generelt. Koster 500 engangsgebyr og 105 ekstra, udover lejen pr. dag, vistnok Lejetlig er vist meget rammende... Man får i hvert fald brug for en ligkiste hvis man tager en tur i sådan en... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2013 Ohh.. Sådan et anhængertræk på bilen som kan klappes væk når det ikke er i brug er nu altså en smart ting :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2013 Må det ligges ned? Nope - det bør man ikke gøre ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cphcph 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2013 Må det ligges ned? Ja, det er ok - men det skal håndteres forsigtigt, især på bagsiden. Hvor meget taler vi om? /Bent Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites