Jan 10 Anmeld indhold Skrevet July 10, 2013 Nu spørger jeg lige dumt. Er der andre der har problemer med at modtage P3 i tunnellen? Jeg har aldrig haft problemer før, men lige pludselig kan jeg ikke modtage noget signal i tunnellen. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2013 Jeg oplever det samme... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2013 Tilsyneladende har de problemer med materiellet der sender DR's kanaler i røret. De var dog on/off kl ca 14 i dag, da jeg kørte igennem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2013 Takker. Var helt bange for at der pludselig var noget galt med bilen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2013 Takker. Var helt bange for at der pludselig var noget galt med bilen. Jeg har samme oplevelse - ingen af radiokanalerne virker dernede pt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2013 Jeg har samme oplevelse - ingen af radiokanalerne virker dernede pt. Samme her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2013 Heller ingen radio for mig. De har vel bare fucket et eller andet op som sædvanlig, og der er ikke nogen som gider at fortælle det til Broen, fordi det er et Sisyfos-arbejde at belære dem om hvad de gør galt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2013 Jeg spurgte kundeservice: Hej Lars, Tack för ditt mail. Vi upplever för tillfället tekniska problem med radion i tunneln, det är något vi är medvetna om och teknikerna hoppas kunna lösa det så fort som möjligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2013 Licensen er vel sparet væk..ligesom lyset i røret og de lappe løsninger de har lavet med asfalten i nødsporet. Hvad bliver det næste mon? OB behandling på selve motorvejen med tilhørende stenslag:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2013 Her til morgen kunne jeg igen høre P3 hele vejen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites