bluee 10 Anmeld indhold Skrevet July 9, 2013 Nogen der ved hvor jeg kan få fat i en person der kan lave teknisk undersøgelse af en skade? Jeg har brug for at bevise at en bil har kørt ind i mig mens jeg holdt stille. Jeg mener dette bør kunne ses på den måde ridserne/bulerne er lavet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2013 Vi fik også sådan en skade engang, og da vi havde kontaktet forsikringsselskabet skulle vi køre bilen til politiet i Malmø tror jeg det var, hvor de havde en teknisk afdeling for disse ting. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2013 Vi fik også sådan en skade engang' date=' og da vi havde kontaktet forsikringsselskabet skulle vi køre bilen til politiet i Malmø tror jeg det var, hvor de havde en teknisk afdeling for disse ting.[/quote'] Det gør de vist de fleste sager Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2013 Du kører bare en tur ud til polisens besikningscentral ude på Ridspögatan, så hapser de billeder og tager notater af tingene... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites