skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet July 8, 2013 En stille undring. I Sverige betaler med dagis/förskola efter indtägt. Men da en del Danskere ikke har indkomst i Sverige, välger de at skrive 0 i indkomst. Går det i alle kommuner? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2013 Ingen anelse vedr. Malmö - vi satte kryds i "fuld betaling". At personer uden svensk indkomst (det kan vel strengt talt også være andre end danskere vi taler om) vælger at misbruge det kommunale tilskuds system syntes jeg personligt er en rigtig dårlig idé som blot forstærker problemstillingen med at kommunerne ikke har nogen direkte skatteindtægter fra borgere i kommunen som arbejder i Danmark. Jeg kan heller ikke rigtig forestille mig at det skulle være tilladt, sedlen man sender ind taler jo ikke om "svensk indkomst" alene, men "indkomst" generelt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2013 Vi har også opgivet vores danske indkomst (= fuld betaling). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2013 Det er åbenbart tilladt, det bliver gjort. En privat dagis i vores kommune har 3 foräldrepar der gör det. De har prövet at sige til dem at det er lidt sådan på kanten, men det er de ligeglade med. Ja, det sätter os i dårligt lys:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2013 Får den private dagis ikke pengene fra kommunen uanset hvad? Og dermed ikke sagt at jeg syntes det er i orden at undlade at betale for pasning af ungerne mens man hiver fede danske lønninger hjem! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2013 Får den private dagis ikke pengene fra kommunen uanset hvad? Og dermed ikke sagt at jeg syntes det er i orden at undlade at betale for pasning af ungerne mens man hiver fede danske lønninger hjem! Nej, det gör de ikke. Nej, det er bare ikke ok, det er så billigt i forvejen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2013 Shit.. :-/ ja så kan jeg godt forstå de ikke er tilfredse. De skulle godt nok have en r**f*** de som gør det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites