Jump to content
Ann

Problem med baglys og blinker på bmw

Recommended Posts

Hej, Jeg har en bmw 318, og i går røg lyset i de tre af lamperne på venstre bagside. Altså også blinker og bremselys. Jeg har udskiftet blinkerpæren. Ingen ændring. Jeg har checket de to sikringer der står for lyset, ingen problemer der. Der er lys i det lille panel hvor pærerne sidder, men ikke i lamperne. Er der nogen der har noget som helst bud på hvad problemet kan være?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøver det. Selv om de ser helt fine ud. Frygter lidt at det kan være kontakten på gearboksen. Den får jeg aldrig skiftet selv i weekenden. ... og det er hamrende farligt at køre uden blinkere. Selv her i Sverige tror de nogen gange at det er nødvendigt, at bruge dem på motorvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prøv og sæt nye sikringer i. En sikring der er sprunget KAN være svær at se engang imellem så bare for at udelukke det så prøv med 2 nye.
Ævs. Det virkede ikke. Nye sikringer, men samme resultat. Stendød belysning bagi. Andre tips?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ævs. Det virkede ikke. Nye sikringer' date=' men samme resultat. Stendød belysning bagi. Andre tips?[/quote'] De er notorisk berygtede for dårlige forbindelser i de stik der sidder i selve lygtehuset... Prøv at rykke lidt i dem og se om det hjælper, evt. prøv med lidt wd40...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Manglende stelforbindelse til baglygten vil give fejlen...
Bingo. Det var stelforbindelsen. Oliebakken i Gladsaxe lavede den på fem minutter. Uden beregning. :o Et par flinke gutter. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites