Ann 10 Anmeld indhold Skrevet July 5, 2013 Hej, Jeg har en bmw 318, og i går røg lyset i de tre af lamperne på venstre bagside. Altså også blinker og bremselys. Jeg har udskiftet blinkerpæren. Ingen ændring. Jeg har checket de to sikringer der står for lyset, ingen problemer der. Der er lys i det lille panel hvor pærerne sidder, men ikke i lamperne. Er der nogen der har noget som helst bud på hvad problemet kan være? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2013 Prøv og sæt nye sikringer i. En sikring der er sprunget KAN være svær at se engang imellem så bare for at udelukke det så prøv med 2 nye. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2013 Prøver det. Selv om de ser helt fine ud. Frygter lidt at det kan være kontakten på gearboksen. Den får jeg aldrig skiftet selv i weekenden. ... og det er hamrende farligt at køre uden blinkere. Selv her i Sverige tror de nogen gange at det er nødvendigt, at bruge dem på motorvejen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2013 Prøv og sæt nye sikringer i. En sikring der er sprunget KAN være svær at se engang imellem så bare for at udelukke det så prøv med 2 nye. Ævs. Det virkede ikke. Nye sikringer, men samme resultat. Stendød belysning bagi. Andre tips? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2013 Ævs. Det virkede ikke. Nye sikringer' date=' men samme resultat. Stendød belysning bagi. Andre tips?[/quote'] De er notorisk berygtede for dårlige forbindelser i de stik der sidder i selve lygtehuset... Prøv at rykke lidt i dem og se om det hjælper, evt. prøv med lidt wd40... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2013 Ævs. Det virkede ikke. Nye sikringer' date=' men samme resultat. Stendød belysning bagi. Andre tips?[/quote'] Manglende stelforbindelse til baglygten vil give fejlen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2013 Manglende stelforbindelse til baglygten vil give fejlen... Bingo. Det var stelforbindelsen. Oliebakken i Gladsaxe lavede den på fem minutter. Uden beregning. :o Et par flinke gutter. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites