ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet June 23, 2013 Hej, så blev konen færdig med SFI Vil bare høre, hvad er fremtidsmulighederne? Der er SAS , komvux osv. Hvad er jeres erfaring på det punkt? SFI bonus fik bi ikke, pga. Jeg har dansk pas Vh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2013 Bare nysgerrig, men hvad er SFI? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2013 Hej, så blev konen færdig med SFI Vil bare høre, hvad er fremtidsmulighederne? Der er SAS , komvux osv. Hvad er jeres erfaring på det punkt? SFI bonus fik bi ikke, pga. Jeg har dansk pas Vh Ronny Måske en ide at gå videre på Komvux, det gör de fleste i vores kommune. SAS? Tror der bliver fyret flere end der bliver ansat! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2013 Sfi betyder Svensk for invandre og SAS betyder Svensk som andet sprog(svenk som andra språk) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2013 Sfi betyder Svensk for invandre og SAS betyder Svensk som andet sprog(svenk som andra språk) :) ok, den forkortelse har jeg ikke hört för:tongue2: I skal väre opmärksomme på at der findes distance kurser på Komvux også. Det er ikke i alle kommuner de reklamerer med det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
L_B_P 11 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2013 Skal konen videre på et universitet senere kan anbefales svensk B. Der vist et helt kursus forløb man kan følge såfremt man vil den vej, kan desværre ikke huske navnet på det pt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2013 Skal konen videre på et universitet senere kan anbefales svensk B. Der vist et helt kursus forløb man kan følge såfremt man vil den vej' date=' kan desværre ikke huske navnet på det pt.[/quote'] Ret enkelt. Svensk B, Matte A, Engelsk B (Hedder nok noget andet nu) skal man have for at få slutbetyg. Tror også at projekt arbejde er et krav nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites