Jump to content
gul

fri hospital

Recommended Posts

Har man ret til fri behandling i hospital i Dk' date='hvis man arbejder i København og bor i Malmo uden at hav et sundhedkort ?.mvh gul[/quote'] Jeg er ret sikker på at de skal have et sygesikringskort. Men er det ikke bare at skaffe et?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja tak
Har lige hört at man skal have et sygesikringskort, så det er vel bare at finde den närmeste kommune. Iövrigt har min mand fået det automatisk. Det kom bare i posten, han har ikke haft en dansk siden 1996, så det undrede os lidt-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

fri hospital

Har lige hört at man skal have et sygesikringskort' date=' så det er vel bare at finde den närmeste kommune. Iövrigt har min mand fået det automatisk. Det kom bare i posten, han har ikke haft en dansk siden 1996, så det undrede os lidt[/quote']Rigshospitalet har sendt mig regning fordi jeg ikke har haft sygesikringskort.....jeg har ringet til kommune og sender mine lønsider men de svar at min arbejdsgiver har ikke betalt skat af dem.jeg har kontaktet skat og der mangler at indberet tre lønsedler til skat.det er derfor jeg skal betale for det................................

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites