gul 10 Anmeld indhold Skrevet June 19, 2013 Har man ret til fri behandling i hospital i Dk,hvis man arbejder i København og bor i Malmo uden at hav et sundhedkort ?.mvh gul Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2013 Har man ret til fri behandling i hospital i Dk' date='hvis man arbejder i København og bor i Malmo uden at hav et sundhedkort ?.mvh gul[/quote'] Jeg er ret sikker på at de skal have et sygesikringskort. Men er det ikke bare at skaffe et? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gul 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2013 fri hospital Jeg er ret sikker på at de skal have et sygesikringskort. Men er det ikke bare at skaffe et? ja tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2013 ja tak Har lige hört at man skal have et sygesikringskort, så det er vel bare at finde den närmeste kommune. Iövrigt har min mand fået det automatisk. Det kom bare i posten, han har ikke haft en dansk siden 1996, så det undrede os lidt- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gul 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2013 fri hospital Har lige hört at man skal have et sygesikringskort' date=' så det er vel bare at finde den närmeste kommune. Iövrigt har min mand fået det automatisk. Det kom bare i posten, han har ikke haft en dansk siden 1996, så det undrede os lidt[/quote']Rigshospitalet har sendt mig regning fordi jeg ikke har haft sygesikringskort.....jeg har ringet til kommune og sender mine lønsider men de svar at min arbejdsgiver har ikke betalt skat af dem.jeg har kontaktet skat og der mangler at indberet tre lønsedler til skat.det er derfor jeg skal betale for det................................ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites