Pia Ringsted 10 Anmeld indhold Skrevet June 18, 2013 För vår kund i Sverige, som är norra Europas största trailer-uthyraren med säljkontor i Danmark, Sverige, Norge och Finland söker vi 4 styk mekaniker (for gerne vära en lastbilmekaniker). Du måste vara utbildad mekaniker och redo att reparera släpvagnar. Om du kan svetsning också, är det ett stort plus. Du måste vara beredd att arbeta i skift - en vecka från kl. 7-16 och den andra veckan från kl. 15-24. Det är viktigt, att du har en stark fysik, är leende, välkomnande och har humor. Vi vill, att du kan börja så snart som möjligt Kan du se dig själv i denna position vänligen skicka din ansökan med ditt uppdaterade CV till Pia Ringsted på: pr@plusvikar.dk. Kom ihåg att märka ansökan med ”Släpvagn mekaniker”. Venlig hilsen/Best regards Pia Ringsted Salgs- og Personalekonsulent Plusvikar ApS Tigervej 37B DK-4600 Køge T: +45 44 45 12 12 www.plusvikar.dk pr@plusvikar.dk CVR: 34599149 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2013 Davs Pia, Jeres hjemmeside er lidt i vanskeligheder: (Error 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): There were too many redirects.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pia Ringsted 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2013 Hej Gio, Jeg kan godt se at når man bruger linket så gå det i kludder, men hvis man selv slår siden op, så er der ingen problemer. Jeg er ikke lige klar over, hvad problemet er - desværre. Hilsen Pia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2013 Hej Gio, Jeg kan godt se at når man bruger linket så gå det i kludder, men hvis man selv slår siden op, så er der ingen problemer. Jeg er ikke lige klar over, hvad problemet er - desværre. Hilsen PiaNej, det virker stadig ikke, uagtet metode. Nu sidder jeg på en helt anden forbindelse end tidligere, og på en helt anden maskine - og problemet er stadig det samme. En frisk browser-session (Firefox, mod IE10 og Chrome tidligere) kaster samme problem af sig. Ser ud til i har et problem med måden jeres side sætter cookies hos brugeren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2013 http://plusvikar.dk/ for dem som vil se det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2013 http://plusvikar.dk/ for dem som vil se detDet ændrer jo ikke på problemet med det oprindelige link, og det faktum at visse records ikke står til at pege på de rigtige adresser (tilsyneladende) ;) Mere hvis det er normal kutyme at underskrive sig med www i firmaet - fordi så er der ikke nogen der kommer korrekt ind på sitet. Og, hånden på hjertet, så forsøger en almindelig bruger ikke lige at fjerne "www" :o Men ja - uden www, så kan man da se sitet, skulle man være nysgerrig. (Og så har jeg vist også brugt mere end rigelig tid på et firma jeg ikke engang kendte, indtil for nogle timer siden *lol*. Prøver bare at pege på de åbenlyse fejl, da sådanne irriterer mig. Især når det er så simpelt at rette op på ;)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites