Kvalm 13 Anmeld indhold Skrevet June 12, 2013 Når jeg sammenligner kursen på svenske kroner ift. danske kroner på såvel danskebank.se og danskebank.dk med valutakurser.dk (valutaregneren), er der himmelvid forskel på den annoncerede kurs. Hvorfor det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2013 Er du sikker på at du ikke sammenligner kurser, hvor den ene kilde har inverteret dem? Derudover er der forskel på kurserne med hensyn til om det er fysiske pengesedler eller det blot er en pengeoverførsel mellem konti - førstnævnte er langt dyrere i forskel mellem købs og salgskurs. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2013 Er du sikker på at du ikke sammenligner kurser, hvor den ene kilde har inverteret dem? Derudover er der forskel på kurserne med hensyn til om det er fysiske pengesedler eller det blot er en pengeoverførsel mellem konti - førstnævnte er langt dyrere i forskel mellem købs og salgskurs. Tak. Jeg ka se kursen løbende på mine konto vha. Hembanken, fandt jeg lige ud af... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites